Welkom bij Alano

Klantenservice

Bestellen

Een product bestellen is heel gemakkelijk en veilig. We hebben de stappen hieronder in het kort uitgelegd. Mocht u toch problemen ondervinden tijdens het bestelproces, dan helpen wij u graag verder via +31 (0)20 369 01 01, het contactformulier of de Live Chat.

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.

Stap 2: U bent nu in de winkelwagen. Controleer de gegevens van uw bestelling en klik op ‘Doorgaan naar kassa’ om af te rekenen. Wilt u meerdere artikelen bestellen klik dan op ‘Verder winkelen’.

Stap 3: U bent nu bij het venster ‘Afrekenen’. Vul uw gegevens in en kies uw betaalmethode. Creëer eventueel een account om uw bestellingen later te kunnen bekijken of in de toekomst sneller te kunnen bestellen. Klik dan op ‘Plaats bestelling’; u wordt nu doorgestuurd naar de door u gekozen betaalwijze.

Stap 4: Volg de stappen om de betaling uit te voeren, na de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Betalen

Kies de meest efficiënt en veiligste manier om uw bestelling te betalen. Wij bieden u alle gangbare betaalmethoden:

Via MultiSafePay
iDEAL, Bankoverboeking, INCASSO, Maestro, Visa, MasterCard, het Belgische Mister Cash, het Duitse Giropay en DIRECTebanking.

iDEAL
iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland, namelijk ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Bankoverboeking
In dit geval wordt het bedrag overgemaakt via een reguliere bankoverschrijving. Uw ontvangt vanuit het MultiSafepay-systeem een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverboeking correct te laten plaatsvinden. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Incasso
U geeft een eenmalige machtiging via MultiSafepay. Zodra de betaling binnen is, wordt u daarvan automatisch op de hoogte gebracht. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Maestro
Eenvoudig en snel online betalen via Maestro, voor klanten die beschikken over een bankpas met het rood-blauwe Maestro-logo.

Visa
Wereldwijd is Visa de nummer 1 in Creditcards. Visa staat voor een gemakkelijke en veilige manier van betalen.

MasterCard
MasterCard is uitgegroeid tot een volwaardig creditcardnetwerk en te vergelijken met Visa. Klanten met een MasterCard kunnen gemakkelijk online producten aanschaffen. Zij kunnen met een MasterCard snel en efficiënt betalen.

Mister Cash
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België, te weten Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

GiroPay
Giropay is een online betaalplatform van de Duitse banken. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.

SofortBanking (voorheen DIRECTebanking)
SofortBanking is een online Europees betaalplatform, dat niet afhankelijk is van een bepaalde bank. Dè betaalmethode voor 45 miljoen klanten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België die op deze manier veilig en snel betalen.

PayPal
PayPal is een makkelijke, veilige en snelle manier om online te betalen.

Verzendingen

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur na betaling te verzenden. Bestellingen op zaterdagen en feestdagen worden de volgende dag(en) verzonden. Bestellingen worden verzonden door heel Europa, zie ‘Verzendkosten’.

Verzendkosten
Nederland €1,95
Europa €4,95

Wij verzenden naar de volgende landen in Europa:
Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Gibraltar, Griekenland, Groenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (inclusief Aziatisch deel), San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Balearen), Tsjechië, Turkije (inclusief Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zweden, Zwitserland.

Retourneren / Ruilen

Bent u niet tevreden of heeft u de verkeerde producten besteld. Dan kunt u - binnen 14 dagen - uw bestelling in 2 gemakkelijke stappen retourneren:

Stap 1: Stuur een e-mail naar info@Alanoamsterdam.nl, met daarin uw bestelnummer en de reden van retourneren.

Stap 2: Verstuur uw bestelling naar het onderstaande adres:
Alanoamsterdam.nl
t.a.v. Klantenservice
Postbus 169
1560AD Krommenie
Nederland

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant, tenzij kan worden aangetoond dat de fout door Alanoamsterdam.nl is veroorzaakt. Wij zullen in dit geval de gemaakte kosten aan u vergoeden. De artikelen dienen in dezelfde staat worden teruggestuurd, ongebruikt en onbeschadigd.

Klantenservice

Telefonisch
+31 (0)20 369 01 01 (lokaal tarief)

Openingstijden
Maandag - vrijdag 12.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag: Gesloten
Feestdagen: gesloten

Per post
Alanoamsterdam
Klantenservice
Postbus 169
1560AD Krommenie

Alanoamsterdam is geregistreerd in het handelsregister onder nummer 572.890.50. Btw-nummer: NL852518158B01.